Kluczowe umiejętności współczesnej Asystentki - warsztaty

Na przestrzeni ostatnich lat zawód sekretarki znacznie ewaluował. Są jednak takie kompetencje, które w tym zawodzie są niezmienne. Dziś sekretarka musi nie tylko pisać „prasówki” i opracowywać pisma. Wraz z rozwojem procesów zarządzania, zmieniły się oczekiwania menadżerów. Sekretarka musi dzisiaj zbierać dane, analizować je, tworzyć jasne i czytelne raporty oraz zestawienia. Do tego dochodzi perfekcyjne posługiwanie się językiem, znakomita obsługa wszystkich urządzeń biurowych i błyskawiczne pisanie. Niezbędna jest również znakomita organizacja pracy i czasu oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem. Zapoznając się z wymaganiami na to stanowisko nasuwa się na myśl jedno pytanie - gdzie zdobyć te wszystkie umiejętności? Otóż odpowiedź jest prosta. Wystarczy wziąć udział w jednym z warsztatów organizowanych przez firmę EMPRIZ Group:
Cel warsztatów
Podczas warsztatów omówione zostaną umiejętności, które każda asystentka/sekretarka powinna profesjonalnie opanować, aby podnieść efektywność swojej pracy. Zajęcia obejmować będą między innymi następujące obszary tematyczne:
- skuteczna komunikacja - techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem
postawy asertywnej, tworzenie korzystnego wizerunku wobec klienta, profesjonalna
komunikacja telefoniczna - zasady współpracy z szefem i osobami strategicznymi w firmie - identyfikacja
zasad indywidualnych oraz zwyczajowych, jakie należy stosować w pracy - dokumentacja biurowa - zasady opracowywania, przygotowywania i delegowania
- planowanie i organizacja pracy własnej oraz współpracowników - umiejętne
planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami, rozpoznawanie - „trudne sytuacje” - opanowanie emocji, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach
stresowych, skuteczne negocjacje z szefem, współpracownikami i klientami