Warning: Declaration of AccordionPlantLightItemContentPlugin::contentHandler($params, $text) should be compatible with JPlantContentPlugin::contentHandler($params, $text, $originalText) in /prod/plugins/system/accordionplantlight/accordionplantlight/accordionplantlight/plugin/item.php on line 23

Warning: Declaration of plgSystemAccordionplantlight::_contentHandler($params, $text) should be compatible with JPlantJoomlaExtContentPlugin::_contentHandler($params, $text, $originalText) in /prod/plugins/system/accordionplantlight/accordionplantlight.php on line 32

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /prod/plugins/system/accordionplantlight/accordionplantlight/accordionplantlight/plugin/item.php:37) in /prod/plugins/system/info_ciacho/info_ciacho.php on line 22

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /prod/templates/kocham_biuro/functions.php on line 328
Kocham-Biuro


Warning: Parameter 2 to modChrome_artnostyle() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 3 to modChrome_artnostyle() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 2 to modChrome_artvmenu() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 3 to modChrome_artvmenu() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 2 to modChrome_artnostyle() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 3 to modChrome_artnostyle() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 2 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 3 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 2 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 3 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 2 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 3 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 2 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 3 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /prod/libraries/joomla/application/application.php on line 481

Zarządzanie biurem


Warning: Creating default object from empty value in /prod/templates/kocham_biuro/html/com_content/category/default_articles.php on line 17
Zarządzanie biurem2015-04-20
Współczesny biznes charakteryzuje się szybką reakcją na pojawiające się zmiany. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest posiadanie odpowiedniej informacji w odpowiednim czasie. Co jest nośnikiem informacji w przedsiębiorstwie? Dokumenty!
więcej ›
Zarządzanie biurem2015-03-25
Mozolnie zaplanowany harmonogram dnia właśnie uległ nieoczekiwanym zmianom. Przełożony oczekuje natychmiastowej reakcji, której trzeba sprostać, by nie zawieść. Tak właśnie wygląda w skrócie charakterystyka pracy asystenta zarządu. Każdy, kto chciałby realizować się w tej branży powinien zaakceptować specyfikę tego, coraz bardziej popularnego i uznawanego, stanowiska.
więcej ›
Zarządzanie biurem2014-04-16
Zawód sekretarki/asystentki nadal niektórym kojarzy się jedynie z odbieraniem telefonów, parzeniem kawy i w najlepszym wypadku obsłudze podstawowych urządzeń biurowych. Już od dawna nie jest to prawdą. Dzisiejszy sekretariat to serce firmy. Osoba w nim pracująca codziennie musi się mierzyć nie tylko z dużą liczbą, ale i ogromną różnorodnością obowiązków. Do jej zadań może należeć między innymi samodzielne prowadzenie sekretariatu (w tym obsługa korespondencji i obiegu dokumentacji wewnętrznej firmy, organizowanie spotkań i konferencji itd.), zaopatrywanie firmy we wszystko potrzebne do prawidłowego funkcjonowania biura, współpraca z przełożonymi (m.in. planowanie dnia pracy, prowadzenie terminarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, obsługa gości) i wykonywanie ich poleceń czy zajmowanie się sprawami osobowymi firmy.
więcej ›
Zarządzanie biurem2014-04-11
Na przestrzeni ostatnich lat zawód sekretarki znacznie ewaluował. Są jednak takie kompetencje, które w tym zawodzie są niezmienne. Dziś sekretarka musi nie tylko pisać „prasówki” i opracowywać pisma. Wraz z rozwojem procesów zarządzania, zmieniły się oczekiwania menadżerów. Sekretarka musi dzisiaj zbierać dane, analizować je, tworzyć jasne i czytelne raporty oraz zestawienia. Do tego dochodzi perfekcyjne posługiwanie się językiem, znakomita obsługa wszystkich urządzeń biurowych i błyskawiczne pisanie. Niezbędna jest również  znakomita organizacja pracy i czasu oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem. Zapoznając się z wymaganiami na to stanowisko nasuwa się na myśl jedno pytanie - gdzie zdobyć te wszystkie umiejętności? Otóż odpowiedź jest prosta. Wystarczy wziąć udział w jednym z warsztatów organizowanych przez firmę EMPRIZ Group:
więcej ›
Zarządzanie biurem2014-02-07
W czasach silnej konkurencyjności, dla organizacji ważna jest efektywność. Zależy ona od wielu czynników. Jednym z nich jest jakość współpracy i tempo realizacji prac zespołowych. Dlatego w wielu przypadkach cennym narzędziem jest workflow.
więcej ›
Zarządzanie biurem2014-01-27
Konferencja Workflow & Document Management Trends, której celem jest zaprezentowanie, wpływu systemów elektronicznego obiegu dokumentów na optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw odbędzie się 27 lutego 2014 w warszawskim Millenium Plaza, a udział w niej jest BEZPŁATNY.
więcej ›
Zarządzanie biurem2013-11-19
Dla osób zarządzających biurem, okres przedświąteczny należy często do najbardziej stresujących i zabieganych w całym roku. Często do prawej ręki szefa należy organizacja świątecznego przyjęcia dla pracowników całej firmy, wysyłka kart świątecznych oraz organizacja małych upominków dla najważniejszych klientów i kolegów z pracy. To wszystko obok codziennych zadań, których jak na złość w tym okresie zwykle przybywa. W korporacjach i dużych firmach świąteczne przygotowania idą już pełną parą. Jeśli pracujesz w mniejszej organizacji i odpowiadasz za organizację firmowych świąt, warto realizację dodatkowych zadań rozpocząć  już dziś i rozłożyć je w czasie. Dla ułatwienia przedstawiamy nasz sześciotygodniowy plan. W załączeniu do artykułu, umieszczamy listę świątecznych zadań. Jeśli zdecydujesz się ją wykorzystać, Twój przedświąteczny czas będzie spokojniejszy i bardziej zaplanowany!
więcej ›
Zarządzanie biurem2013-05-14
 Już na początku lipca w Hotelu Nrvil w Serocku odbędzie się Ogólnopolskie spotkanie office managerów i asystentów zarządu.
więcej ›
Zarządzanie biurem2012-08-24
Zarządzanie terminami i dokładne ich planowanie jest ważną umiejętnością, którą powinna opanować każda osoba kierująca firmą, a także nowoczesna sekretarka lub administrator biura. Trudno sobie wyobrazić wykonywanie tych czynności bez pomocy kalendarzy. Używane od lat kalendarze papierowe  są obecne w każdym miejscu: w domu, pracy, sklepach, znajdują się na ścianie, na biurku, w torebce. Pomagają nam organizować pracę, często więc wybieramy takie, w których możemy zapisać wszystko co niezbędne. Kiedy jednak ilość ważnych spraw i obowiązków jest duża, kalendarze papierowe przestają wystarczać i wówczas okazuje się, jak wiele mają wad.
więcej ›
Zarządzanie biurem2012-08-27
Wydatki na samochody służbowe często są znaczącą pozycją kosztową i mogą w dużym stopniu wpływać na wynik przedsiębiorstwa. Najważniejszymi elementami zarządzania flotą samochodów służbowych są koszty, jakie ona generuje i optymalizacja wydatków związanych z eksploatacją pojazdów. Bez względu na to, jakiej marki samochody firma użytkuje, dbanie o racjonalizację i redukcję wydatków pozostaje najważniejszym zadaniem każdego fleet managera. Dlaczego zarządzanie flotą jest tak ważnym zagadnieniem?
więcej ›

Warning: Parameter 2 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 3 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 2 to modChrome_artnostyle() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 3 to modChrome_artnostyle() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.


Warning: Parameter 2 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 3 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 2 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Warning: Parameter 3 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /prod/templates/kocham_biuro/html/modules.php on line 39

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?