Zarządzanie flotą firmowych telefonów komórkowych

Wydatki związane z telefonią komórkową stanowią istotny punkt w strukturze wydatków każdej firmy. Są firmy, które nie przywiązują zbyt dużej wagi do tego tematu, traktując telefon jako urządzenie, z którego można wykonać połączenie. W innych na bieżąco wyszukuje się nowe usługi i korzysta z najnowszych zdobyczy techniki. Poniżej postaramy się wyjaśnić, jak zapanować nad firmowymi telefonami i jak sprawnie zarządzać ich flotą.
Flota firmowych telefonów komórkowych
Podstawowe usługi telekomunikacyjne można podzielić na trzy grupy:
- transmisję danych,
- telefonię stacjonarną,
- telefonię komórkową.
Zapanowanie nad tą ostatnią wymaga największego nakładu pracy, wiedzy i umiejętności analitycznych. Od ponad 10 lat telefonia komórkowa to podstawowe narzędzie pracy zarówno kierownictwa, jak i pozostałych pracowników. Dzięki sprawnemu zarządzaniu służbowymi telefonami można zaoszczędzić wiele czasu i pieniędzy.
Zarządzanie flotą telefonów komórkowych można podzielić na kilka podstawowych elementów:
- kontrola wydatków telekomunikacyjnych firmy,
- monitoring i rozliczanie pracowników z tytułu korzystania z telefonów służbowych,
- dobór abonamentów, usług dodatkowych,
- zapewnienie obsługi formalnoprawnej wszelkich aspektów związanych z telekomunikacją,
- polityka bezpieczeństwa,
- serwis urządzeń,
- obsługa techniczna systemu.
- poprzednia
- następna »