|
W pracy, w tym również w sytuacjach służbowych (na przykład podczas spotkania biznesowego) obowiązuje nas dress code, czyli zbiór zasad, których powinniśmy przestrzegać wybierając strój. Dress code ma ogromne znaczenie – wpływa na to, jak będziemy postrzegani przez pracodawcę, kolegów z pracy oraz osoby z zewnątrz. Nieodpowiednio dobrany strój odbierany jest jako brak profesjonalizmu, co niekorzystnie wpływa na nasz wizerunek.
|
|
W trakcie wykonywania obowiązków zawodowych współpracujemy z innymi pracownikami, przełożonymi, klientami, pracownikami różnych firm i instytucji. Aby ta współpraca przebiegała harmonijnie, kontakty między ludźmi muszą się odbywać według ukształtowanych przez lata obyczajów, a także według norm, czyli ogólnie przyjętych reguł postępowania w miejscu pracy, miejscach publicznych oraz w kontaktach międzyludzkich.
|
|
Codziennie wykonujemy mnóstwo rozmów telefonicznych – z klientami, kontrahentami, współpracownikami. Jak powinniśmy się w takiej sytuacji zachować? Które zachowania są pożądane, a które naganne?
|
|
Wbrew pozorom kwiaty są nieodłącznym elementem w świecie biznesu. Sprawdzają się jako elegancki a niezobowiązujący prezent, uprzyjemniają także atmosferę podczas spotkań biznesowych. Rozjaśniają i ocieplają każde wnętrze. Udekorowane nimi biuro wprawia pracowników w lepszy nastrój, motywując ich do pracy.
|