|
Z okazji zbliżających się wielkimi krokami Świąt Bożego Narodzenia, życzymy wszystkim naszym użytkownikom i sympatykom odpoczynku od wszelkich spraw biurowych, a także radości, spokoju ciepła i uśmiechu przy Wigilijnym stole oraz Szczęśliwego Nowego Roku.
Zespół Portalu kocham-biuro.pl
|
|
Corporate Identity to spójny zestaw elementów graficznych firmy wpływający na postrzeganie jej przez otoczenie. Identyfikacja wizualna przedsiębiorstwa to sposób na wyróżnienie się spośród konkurencji oraz sprawienie, by firma została jak najlepiej zapamiętana przez odbiorców.
|
|
Istnieje wiele możliwości promowania firmy w Internecie. Jedną z nich jest obecność marki w sieciach społecznościowych. Bardzo duże możliwości daje Facebook ze względu na intensywnie rosnącą liczbę jego użytkowników. Firma może zaistnieć na tym portalu poprzez stworzenie swojego biznesowego profilu, tzw. Fan Page. Zazwyczaj za obecność firmy na Facebooku odpowiada dział marketingu bądź PR, w mniejszych firmach zadanie to może zostać przydzielone osobie na stanowisku administracyjnym.
|
|
Obecnie firmy nie szczędzą wysiłku i kosztów, aby zaoferować swoim klientom najlepszą jakość produktu po rozsądnej cenie w pożądanym przez nich miejscu. Jednak kluczem do sukcesu jest odpowiedni przekaz informacyjny skierowany do naszego rynku docelowego. Droga, którą musimy przejść od powstania koncepcji stworzenia materiału promocyjnego do jego wysyłki bywa długa i żmudna.
Jeśli musisz stworzyć taki przekaz, zachęcamy do lektury poniższego tekstu – znajdziesz w nim kilka podstawowych zasad, których należy przestrzegać, projektując przekaz promocyjny.
|
|
Wysyłka newslettera to doskonały sposób na dotarcie w krótkim czasie i niewielkim kosztem do bardzo dużej grupy odbiorców. W czasach, w których prawie każdy z nas odbiera e-maile i natychmiast na nie reaguje, newslettery są efektywnym i zorientowanym na klientów środkiem komunikacji oraz źródłem najświeższych informacji. Newslettery możemy podzielić na: zewnętrzne (wysyłane do klientów, kontrahentów czy inwestorów),wewnętrzne (do współpracowników firmy). Zwykle wysyłką jednych i drugich zajmują się działy marketingu, jednak w mniejszych firmach odpowiedzialność za ten środek komunikacji może spoczywać na barkach office managera czy asystentki.
|
|
Klienci jako odbiorcy i konsumenci usług firmy są ich najlepszymi i najbardziej szczerymi krytykami. Jeśli w Twojej firmie pojawił się pomysł uzyskania opinii i sugestii od Klientów i to właśnie Tobie jako osobie, która często ma kontakt z Klientami, przypisano to zadanie – skonstruuj i przeprowadź ankietę, która pozwoli Ci opracować odpowiedź na pytanie, czy faktycznie „Wasz Klient, Wasz Pan”.
|